نکاتی درمورد خرید و فروش آپارتمان در نیاوران

نکاتی درمورد خرید و فروش آپارتمان در نیاوران

قیمت خانه در نیاوران، نسبت به بسیاری دیگر از مناطق شهر تهران بالاتر می باشد. دلیل این امر نیز این است که این منطقه از شهر تهران از آب و هوای بسیار خوب و عالی برخوردار بوده و خانه ها و آپارتمان هایی که در این منطقه ساخته شده اند، بسیار شیک و زیبا هستند و مبلمان شهری نیز در این منطقه از شهر تهران بسیار مجلل می باشد.

منطقه نیاوران تهران، یکی از مناطق مرفه نشین شهر تهران می باشد که در منطقه 1 تهران قرار گرفته است و افرادی که در این منطقه زندگی می کنند، معمولا افراد ثروتمند جامعه می باشند. این منطقه از شهر تهران به دلیل نزدیکی به کوهپایه های تهران و رشته کوه های البرز، از آب و هوای بسیار مطبوعی برخوردار بوده و نسبت به دیگر مناطق تهران خلوت تر و زیبا تر می باشد.

قیمت خانه در نیاوران، نسبت به بسیاری دیگر از مناطق شهر تهران بالاتر می باشد. دلیل این امر نیز این است که این منطقه از شهر تهران از آب و هوای بسیار خوب و عالی برخوردار بوده و خانه ها و آپارتمان هایی که در این منطقه ساخته شده اند، بسیار شیک و زیبا هستند و مبلمان شهری نیز در این منطقه از شهر تهران بسیار مجلل و پیشرفته می باشد.

فضا های سبز و پارک ها و کوچه و خیابان های مرتب و پاکیزه ی این منطقه، همواره مورد توجه افراد قرار داشته است و زندگی در نیاوران، آرزوی بسیاری از افراد می باشد. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با منطقه نیاوران تهران آشنا کرده و درباره ی این منطقه توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. همچنین سعی می کنیم تا درباره ی قیمت خانه در نیاوران تهران و مناطق مختلف آن نیز صحبت هایی داشته باشیم. با ما همراه باشید.

 

آشنایی با منطقه نیاوران تهران و عوامل موثر بر قیمت خانه در این منطقه از پایتخت

همانطوری که در مقدمه ی این مقاله خدمت شما عزیزان عرض شد، نیاوران یکی از مناطق اعیانی شهر تهران می باشد که در منطقه 1 شهر تهران و شهرستان شمیرانات قرار گرفته است. نام این منطقه در ابتدا نی آوران بوده است. دلیل نامگذاری این منطقه به این اسم این بوده است که در این منطقه نیزار های بسیاری وجود داشته است و مردم سایر مناطق تهران، به این منطقه می آمدند و نی جمع می کردند.

پس از گذشت چندین سال، امروزه نام این منطقه به نیاوران تغییر پیدا کرده است. این محله از شهر تهران در حدود 10 هزار نفر جمعیت دارد و اغلب ساکنین این منطقه را افراد مرفه و ثروتمند تشکیل می دهند. در این منطقه از شهر تهران، علاوه بر خانه های قدیمی که از گذشته های دور در این منطقه به جای مانده اند، خانه ها و آپارتمان های شیک و زیبای بسیاری وجود دارند که خرید این خانه ها برای بسیاری از افراد غیر ممکن می باشد.

قیمت آپارتمان در نیاوران

دلیل این امر نیز بالا بودن قیمت خانه در این منطقه می باشد. بطوریکه قیمت خانه در نیاوران بسته به امکانات، متراژ خانه، نمای بیرونی و داخلی ساختمان و … ممکن است حتی تا 100 میلیارد تومن نیز باشد. در ادامه در ارتباط با قیمت خانه در نیاوران تهران بیشتر صحبت می کنیم.

دسترسی منطقه نیاوران

این منطقه از شمال به ارتفاعات کلک چال راه پیدا می کند که جزء زیبا ترین مناطق تهران به شمار می رود و به عنوان مقصد بسیاری از مردم تهران، خصوصا در روز های تعطیل سال شناخته می شود. از سمت غرب، منطقه نیاوران به تجریش راه دارد که این منطقه نیز یکی از مناطق اعیانی و مرفه نشین شهر تهران می باشد.

در منطقه تجریش، ایستگاه مترو تجریش واقع می باشد و افراد می توانند به راحتی و از طریق این خط مترو، به مناطق مختلف شهر تهران سفر کنند و در کم ترین زمان از شمال تهران، خود را به چهار گوشه ی این شهر برسانند. نیاوران از شرق به منطقه ی دارآباد تهران منتهی می شود که یکی دیگر از مناطق زیبای شهر تهران می باشد. در جنوب نیاوران نیز منطقه ی فرمانیه ی تهران قرار گرفته است.

مقاله: رهن خانه در نیاوران

بافت خانه ها و ساختمان های منطقه ی نیاوران تهران، شبیه مناطق ولنجک و کامرانیه ی تهران می باشد. در این مناطق برج ها و ساختمان های بلند و لوکس بسیاری وجود دارند که محل زندگی افراد اعیانی و ثروتمند می باشند.

همچنین پنت هاوس ها و خانه های ویلایی بزرگ و شکیل نیز در این منطقه به فراوانی دیده می شوند که خرید این خانه ها برای بسیاری از افراد جامعه سنگین و غیر ممکن می باشد و فقط و تنها فقط افراد ثروتمند جامعه می توانند در این منطقه از شهر تهران اقدام به خرید خانه نمایند.

کاخ نیاوران تهران

کاخ نیاوران که یکی از زیبا ترین کاخ های موجود در شهر تهران می باشد، به عنوان یکی از مکان های توریستی در این شهر شناخته می شود که همواره مورد توجه بازدید کنندگان از این منطقه از شهر تهران قرار داشته است و بر زیبایی های نیاوران افزوده است.

از جمله عوامل موثر بر قیمت خانه در این منطقه از شهر تهران، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • منطقه ی دقیق خانه و میزان دسترسی آن به مکان های اجتماعی مهم نیاوران مثل مرکز خرید، مدرسه، مسجد، پارک و …
  • در مورد آپارتمان های چند طبقه داشتن یا نداشتن آسانسور علی الخصوص برای طبقه های بالایی
  • داشتن یا نداشتن پارکینگ اختصاصی
  • امکانات داخلی و نمای داخلی ساختمان
  • و …

 

قیمت خانه در نیاوران تهران به چه صورت است؟

آن دسته از افرادی که قصد خرید خانه در نیاوران را دارند، بایستی از این موضوع اطلاع داشته باشند که قیمت خانه در نیاوران تهران که شمالی ترین بخش تهران و یکی از لوکس ترین مناطق پایتخت ایران می باشد، بسیار گران و سرسام آور می باشد و هر کسی توان خرید خانه در این منطقه را ندارد.

با توجه به این که بیشتر خانه های این منطقه از تهران، بسیار لوکس و مجهز هستند، لذا قیمت هر متر مربع آپارتمان و خانه های ویلایی در این منطقه از پایتخت در حدود 100 میلیون تا 150 میلیون تومان می باشد. به عنوان مثال یک آپارتمان 100 متری در نیاوران تهران، قیمتی بین 10 تا 15 میلیارد تومان دارد که برای بسیاری از افراد جامعه زندگی در چنین خانه هایی رویایی بیش نخواهد بود.

البته در این جا ذکر این نکته خالی از لطف نیست که همه ی خانه ها و آپارتمان های منطقه نیاوران، قیمت یکسانی ندارند. به عنوان مثال هر چقدر که امکانات یک واحد آپارتمانی یا یک ویلا بیشتر باشد، ممکن است قیمت هر متر مربع از آن ساختمان بیشتر از ساختمان ها و آپارتمان هایی باشد که امکانات کم تری دارند.

مثلا داشتن سونا و جکوزی در بیشتر خانه ها و آپارتمان ها و پنت هوس ها در شمال تهران یک آپشن بسیار مهم به حساب می آید و هر خانه و آپارتمانی که سونا و جکوزی اختصاصی داشته باشد، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

آشنایی با بهترین محله های نیاوران تهران و قیمت خانه در این محله ها

  • محله صاحبقرانیه

یکی از بهترین مناطق و محله های نیاوران تهران، محله صاحبقرانیه می باشد که در مجاورت کاخ نیاوران قرار گرفته است و یکی از لاکچری ترین مناطق نیاوران به حساب می آید. کاخ صاحبقرانیه که در داخل مجموعه کاخ نیاوران قرار گرفته است، محل سکونت و تفریح ناصرالدین شاه قاجار بوده است و این موضوع بر اهمیت این منطقه از نیاوران افزوده است.

در این منطقه یکی از پر آب ترین قنات های واقع در شهر تهران قرار دارد که در گذشته مورد استفاده ی مردم قرار گرفته است.

قیمت خانه در این منطقه از نیاوران بسیار بالا می باشد. با توجه به این که منطقه صاحبقرانیه، در مجاورت کاخ نیاوران واقع شده است و یکی از بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق نیاوران می باشد، لذا قیمت خانه ها، آپارتمان ها، ویلا ها و پنت هوس ها در این منطقه بسیار بالا می باشد و هر کسی توان خرید آن ها را ندارد.

بعلاوه با توجه به این که در نزدیکی این محله، مرکز خرید صاحبقرانیه وجود و پاساژ صدف وجود دارند، لذا دسترسی مردمی که در این منطقه از نیاوران زندگی می کنند به این مراکز خرید و پاساژ ها بسیار راحت می باشد و افراد می توانند در کم ترین زمان خود را به این مراکز خرید برسانند و خرید های خود را انجام دهند.

  • محله منظریه نیاوران

یکی دیگر از بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق و محله های نیاوران تهران که قیمت خانه در آن بسیار بالا می باشد، محله منظریه می باشد. این محله منطقه ای کوهستانی است که زمستان های سرد و پر برفی دارد و باغ منظریه که یکی از زیبا ترین باغ های تهران می باشد، در این منطقه واقع شده است.

به دلیل دسترسی مردم به اردوگاه تفریحی ورزشی باهنر که در این محله قرار دارد، خرید خانه در این منطقه نیز برای بسیاری از افراد پر هزینه می باشد. به طوری که برای خرید یک آپارتمان نقلی و کوچک در این منطقه حد 60 متر، حداقل به ازای هر متر مربع 60 میلیون تومن باید پرداخت کرد. البته همانطوری که در پاراگراف های پیشین نیز عرض شد، مقدار هزینه ی لازم برای خرید یک خانه یا آپارتمان در مناطق مختلف نیاوران، بستگی به امکانات خانه و موقعیت آن و مواردی از این قبیل دارد.

یکی از بهترین مناطق برای خرید خانه منطقه نیاوران تهران میباشد. مابا فروش آپارتمان درنیاوران برای داشتن خانه رویای به شماکمک خواهیم نمود.

ما با سالها تجربه و تخصص در امر فروش آپارتمان در نیاوران میتوانیم بهترین خانه ها و آپارتمان ها رابرای شما فراهم کنیم..

 

آیا از خانه ای که در آن زندگی می کنید رضایت کامل دارید؟

خانه هر فردی محل آرامش و آسایش افراد است و اگر این خانه ویژگی های مناسب را نداشته باشد، می تواند مشکلات زیادی را برای شما بیافریند. برای اینکه خانه مناسبی داشته باشید باید حتما آن را از مکان و منطقه ی مناسبی خرید نمایید.

یکی از بهترین مناطق برای خرید خانه منطقه نیاوران تهران می باشد. ما با فروش آپارتمان در نیاوران برای داشتن خانه ای رویای به شما کمک خواهیم نمود. ما با سال ها تجربه و تخصص در امر فروش آپارتمان در نیاوران می توانیم بهترین خانه ها و آپارتمان ها را برای شما فراهم نماییم.

کافی است به ما اعتماد نمایید و لذت زندگی کردن در آپارتمانی در منطقه نیاوران را تجربه کنید. شما برای فروش آپارتمان در نیاوران نیز می توانید به ما مراجعه کنید. اگر آپارتمانی دارید که قصد فروش آن را دارید، ما آن را با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن برای شما می فروشیم.

در ادامه ما با بیان نکاتی در مورد خرید وفروش آپارتمان در نیاوران همراه شما خواهیم بود لطفا تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

فروش آپارتمان در نیاوران

فروش آپارتمان در نیاوران

شما برای خرید و فروش آپارتمان در نیاوران باید نکاتی را مد نظر داشته باشید ما این نکات را در پایین برای شما ذکر می کنیم.

هنگام خرید آپارتمان حتما باید به نکاتی مثل منطقه ای که آپارتمان قرار دارد و همسایگان خود و تمامی شرایطی که آپارتمان دارا می باشد دقت کنید. حتما توجه داشته باشید که هنگام خرید سر در گم نشوید و به تمامی نکات توجه داشته باشید.

طول و عرض ساختمان و در ورودی آن همه این نکات و جزئیات در هنگام خرید باید به دقت بررسی شوند. همچنین بررسی کردن سیستم های سرمایشی و گرمایشی خانه هم از ملزومات خرید آپارتمان است که حتما باید رعایت گردد.

خرید آپارتمان در نیاوران

اگر قصد فروش آپارتمان در نیاوران رادارید و هنوز موفق نشده اید می توانید به ما اعتماد کنید. فروش آپارتمان در نیاوران بدون دخالت دفتر املاک، کاری سخت و پیچیده خواهد بود.

برطرف کردن ایرادات جزئی آپارتمان، قبل از اقدام به فروش آپارتمان در نیاوران بسیار در تسریع امر فروش موثر خواهد بود. خارج کردن وسایل غیر ضروری از محیط خانه، فضای خانه را بیشتر نشان خواهد داد.

سعی کنید اگر حیوان خانگی در آپارتمان نگهداری می کنید آن را قبل از بازدید خریدار به مکان دیگری انتقال دهید. ممکن است خریداران با دیدن حیوانات خانگی تصور خوبی نسبت به نظافت و پاکیزگی آپارتمان شما نداشته باشند.

نکاتی را هم باید در هنگام بازدید از آپارتمان انجام دهید برای مثال سعی کنید خریدار را در تمامی نقاط خانه همراهی نکنید و او را در بازدید خانه راحت بگذارید.

صمیمیت بیش از حد با خریدار هم نمی تواند چندان ایده خوبی باشد زیرا ممکن است بر روند معامله تاثیر گذر باشد. این مساله ممکن است بر روی میزان رضایت شما از فروش خانه تاثیر منفی بگذارد.

بازگشت به بالا

دیدگاهتان را بنویسید

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟