فروش فوری ویلا آپارتمان در نیاوران

فروش فوری ویلا آپارتمان در نیاوران  را به متخصصین ما بسپارید

آپارتمان های کوچک دارای فضای کمی هستند و این می تواند برای خانواده هایی که دارای یک یا چند بچه هستند بسیار مشکل آفرین باشد. اما خانه هایی که به سبک ویلا آپارتمان هستند، مزایای آپارتمان ها و ویلاهای بزرگ را با هم دارا می باشند.

این خانه ها برای افرادی مثل خانواده های دارای چند فرزند و افراد سالخورده بسیار مناسب است. شما با داشتن یک ویلا  آپارتمان در مناطق خوش آب و هوا می توانید از هوای خوش و بدون آلودگی لذت ببرید.

اگر ویلا آپارتمانی در منطقه نیاوران دارا می باشید می توانید  فروش فوری ویلا آپارتمان در نیاوران  را به ما سپرده و به ما اطمینان کنید.

فروش فوری ویلا آپارتمان در نیاوران می تواند کمی مشکل باشد اما اگر شما این کار را به مجموعه ما بسپارید کمی از مشکلات خود را کاسته اید.

آیا شما تمایل دارید که با فروش فوری ویلا آپارتمان در نیاوران نقل مکان کنید و در مکان دیگری آپارتمانی خرید نمایید؟

آیا از خانه ی قدیمی خود خسته شده اید و قصد دارید آن را تعویض کنید؟ یا قصد مهاجرت یا اسباب کشی به شهر یا کشور دیگری را دارید؟

به دلیل کمبود وقت تمایل دارید با فروش فوری ویلا آپارتمان در نیاوران  اقدام به فروش خانه ی خود کنید؟

آیا به پول نیاز دارید و می خواهید با فروش فوری ویلا آپارتمان در نیاوران سرمایه ی خود را صرف کار یا مهاجرت کنید؟

فروش فوری ویلا آپارتمان در نیاوران

نکاتی درباره فروش فوری ویلا آپارتمان در نیاوران

قصد داریم نکات مهمی را دربارهفروش فوری ویلا آپارتمان در نیاوران در ادامه برای شما بیان کنیم.

برای این که ویلا آپارتمان شما به سرعت به فروش برود لازم است که تمامی تعمیرات لازم را قبل از فروش برای آپارتمان خود انجام داده باشید.

ویلا آپارتمان هایی که دارای باغچه های سرسبز و حیاط های زیبا  هستند، احتمال فروش بیشتری دارند پیشنهاد ما به شما این است که قبل از فرو شحتما به باغچه  حیاط ویلای خود حسابی رسیدگی کنید تا کاملا تمیز و زیبا باشند.

برای فروش فوری ویلا آپارتمان در نیاوران بهتر است که  تمامی نکات لازم را درباره ی خانه خود در آگهی قرار دهید زیرا افرادی که به آگهی های زیادی مراجعه می کنند انتظار دارند که تمام نکات لازم را در اگهی بیابند.

بخــوانید :  معرفی کارشناس ملکی در نیاوران

اگر نکات لازم در آگهی شما وجود داشته باشد به میزان زیادی به احتمال فروش آپارتمان شما افزوده می گردد.

در هنگام تهیه عکس ویلا آپارتمان خود اگر عکس جذابی از محیط های بیرونی آپارتمان مثل حیاط و راه پله یا بالکن تهیه کنید احتمال  فروش فوری ویلا آپارتمان در نیاوران از قبل بیشتر می شود.

برای تهیه عکس مناسب از ویلا آپارتمان خود باید از افراد خبره در این کار حتما استفاده کنید. عکسی که در آگهی شما قرار داده می شود از اهمیت زیادی برخوردار است و شما باید به آن  توجه ویژه ای داشته باشید.

در صورتی که قصد دارید آپارتمان خود را در سریع ترین زمان ممکن به فروش برسانید، حتما موقعیت دقیق آن را در آگهی خود ذکر کنید.

نیاوران را بیشتر بشناسیم

خیابان نیاوران یکی از خیابان های آشنای تهران است که احتمالا همه اسمش را شنیده ایم. این خیابان که موسس اولیه آن ناصرالدین شاه قاجار است، یکی از خیابان های قدیمی تهران محسوب می شود. اگر دوست دارید بیشتر با این خیابان پر زرق و برق و جذاب تهران آشنا شوید دعوت می کنم در ادامه با ما همراه باشید.

نیاوران کجاست؟

نیاوران واقع در اولین منطقه تهران یعنی منطقه یک است. این منطقه جزء شمالی ترین مناطق تهران می باشد که سکونت در آن در گذشته مورد دلخواه بسیاری همچون حکما و افراد خوش نشین بوده است. همانطور که قبلا نیز اشاره شد قدمت این منطقه به دوران ناصرالدین شاه بر می گردد. برای شناخت بیشتر نیاوران شاید بهتر باشد بدانید که نیاوران نخستین منطقه شهرستان شمیران بوده و در گذشته بیشتر به منظور مسافرت های داخل تهران یا نزدیک تهران مورد استفاده قرار می گرفته و خیلی کاربرد مسکونی نداشته است.

گذشته منطقه نیاوران پر از باغ های بسیار زیادی بود که به عنوان محلی برای سفر و تفریح استفاده می شد. در این خصوص می توان به باغ منظریه و باغ جمال آباد که جزء قدیمی ترین باغ های نیاوران هستند اشاره کرد.

ناصرالدین شاه به عنوان اولین پایه گذار این منطقه با خریدن تمامی باغ های و زمین های موجود در این محله، بانی شکل نوین و امروزی نیاوران محسوب می شود. در رابطه با نام نیاوران شایعات مختلفی ذکر می شود که در ادامه به بیان مهم ترین آنها خواهیم پرداخت:

+ طبق این احتمال محله نیاوران امروزی در گذشته دارای نی زارهایی بوده که نی های مورد نیاز مردم توسط این زمین ها تامین می شده است. به همین جهت این محله را “نی آوران ” می نامیدند که به تدریج به کلمه نیاوران تغییر نام داده است.

+ منطقه نیاوران در گذشته از باغ های انار بسیاری برخوردار بوده که بر همین اساس آن را “نارون” می نامیدند و این نام به مرور زمان تبدیل به نیاوران شده است.

+ و اما احتمال سومی نیز وجود دارد که بنابر آن کلمه نیاوران متشکل از دو بخش “نیا” به معنی عظمت و شکوه و “ور” یعنی صاحب و ان نیز به عنوان علامت نسبت آن می باشد. بنابراین کلمه نیاوران یعنی دارای عظمت و شکوه.

خرید خانه در نیاوران

امروزه نیاوران به عنوان یکی از مناطق لوکس تهران شناخته می شود. شاید هم بتوان آن را لوکس ترین خیابان تهران دانست. با اینکه یک محله قدیمی با قدمت بسیار است ولی شما با وارد شدن به آن هیچ حسی مبنی بر قدیمی بودن این منطقه را احساس نخواهید کرد. این منطقه بیشتر از بافتی لوکس و امروزی برخوردار است.

بر همین اساس خانه خریدن در این خیابان شامل صرف هزینه بسیار بالایی خواهد بود. ولی به هر حال خرید خانه در این منطقه می تواند امتیازاتی برای شما به ارمغان بیاورد که شاید در هیج جای تهران نتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

شرایط اجاره خانه در نیاوران

همانگونه که در بالا ذکر شد داشتن خانه در منطقه نیاوران مستلزم صرف هزینه بسیار بالایی است. در مورد اجاره خانه نیز همین قاعده برقرار است. اگر علاقه مند به سکونت در این منطقه هستید می توانید به جای خرید خانه در مناطق دیگر، اقدام به اجاره خانه در نیاوران بکنید.

تلفن های تماس شرکت :

02122739530

02122739059

بازگشت به بالا

72 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟